torsdag 7 mars 2013

Sjunde mars.

När Stella är på bättringsväg drabbas jag. Ett besök av bubbel i magen och illamående. Hoppas det stannade där. Gårdagen och natten var sega. Idag känns det bättre. Ingen tid att vara sjuk här inte.

Har suttit framför paden hela morgonen och Pinterestat. Alldeles för beroendeframkallande. Först blir man träningsmotiverad, sen hittar man lassvis med bilder på mat man tänker laga, efter det bestämmer man sig för att klippa håret som på bilden man hittar, sen plötsligt blir man värsta konstnären och får inspiration att slipa alla sina möbler osv. Eller är det bara jag?

Dethär tänker jag i alla fall göra bara jag hittar en kartbok jag kan klippa i. Tavla på alla ställen vi besökt.

2 kommentarer:

Johanna sa...

Va kiva idé! :) Och jo, Pinterest är beroendeframkallande, men jag ha nu inte varit där på lääänge. Hoppas du inte är mycke sjuk! Och du är väl frisk på fe kväll? Du måste! Kram! <3

Lotta sa...

Jag är frisk! Jihu! Bassi tog över sjukandet iställe. Han har feber. Men va kuuul vi ska ha de ikväll!! :D