lördag 9 mars 2013

Gäsp!

Efter en natt med hackig 4 timmars sömn har dagen gått i koma. Började ändå dagen med ett simhallsbesök med Stella. Efter det har jag legat på soffan då Stella sovit och på golvet då vi lekt. Fick nog och bestämde mig för att flytta ut Stella. Hon vaknar av då S rör på sig eller snarkar. Dessutom vaknar hon med solen varje morgon, i morse redan 05.00 och kan inte somna om. I nya rummet har vi mörkläggningsgardiner så få se om det hjälper. Hon somnade bra ikväll i alla fall.

2 kommentarer:

Linn sa...

Jag lider verkligen med er- för jag vet ju hur tungt det är att inte få sova. På långa tider. Jag hoppas att eget rum hjälper så att ni alla sover bättre inom kort!

Lotta sa...

Jo de e nog tungt. Spec. då S jobbar 7 dagar i veckan så det finns inga sovmornar för varken honom eller mig. Nåja, vi hoppas de löser sig nu småningom!