söndag 24 februari 2013

Sköna söndag!

Hoppas innerligt att Stellisens dåliga nätter berott på tanden. Inatt vaknade hon ofta men somnade direkt om då jag vände på henne eller gav tutten. Mat fick hon först klockan sex eftersom jag ville testa om hon klarar sig utan gnäll genom natten även utan mat. Efter det somnade hon om och vi vaknade lite före åtta då hon sjöng i sängen. Mer utvilad än på länge känner jag mig!

Tror även att enorma kvällsgrötsportionen, massvis med mjölk och megabus på kvällen hjälpte henne att sova bättre. Så har tanden kommit fram lite också så den kanske inte heller störde. Snorig är hon lite men verkar inte bry sig om det.

Imorgon är det igen dags för rådgivning, och på tisdag blir grynet 6 månader!!

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Hej!
Jag letar här med ljus och lykta efter åsikter om Gesslein barnvagn, och ser att ni har en sådan! :)

Undrar om du kunde skriva lite vad du tycker om vagnen? Vi funderar på att köpa en, var och testade en i butiken här om dagen. Var annars supernöjd med ALLT, men tycker den saknar fjädring om man jämför med t.ex Emmaljunga? Vi har kollat på Gesslein F6.

Tack på förhand :)

Lotta sa...

Självklart ska jag skriva om vagnen! :)