torsdag 28 februari 2013

Blog Award.

Sarah nominerade mig, dags att svara!

Instruktioner: Svara på de 5 frågorna du får. Skicka sedan vidare 5 nya frågor, som du själv hittar på, till 5 andra bloggare som du länkar till på din blogg. Skriv på deras bloggar att de fått en nominering så att de inte missar den.

1. En sak du inte kan vara utan ?
Ifall vi pratar om materiella ting är det nog min iphone. Får nervsammanbrott ifall jag inte hittar den eller glömt den hemma.

2. Din bästa tv-serie
Oj. Jag är en seriejunkie. Friends har alltid varit i toppen. Men säger How I Met Your Mother, Revenge och Grey's Anatomy på delad första plats.

3. Varför började DU blogga ?
Jag började blogga våren 2008 tror jag. Mest för tidsfördriv, ingen egentlig orsak till bloggandet före september 2009 då vi stack iväg på jordenruntresan i åtta månader. Då var det ett sätt att hålla familj och vänner up to date. Efter resan har det bara rullat på.

4. Vad gör dig glad?
Stella, träning, sommar och vänner

5. Hur skulle din perfekta dag se ut?
Oj, sovmorgon, vakna till solsken och minst +25 grader. Sola och grilla med vänner. Sitta ute till sena natten. Äh, bara det är sommar och sol så brukar dagarna bli perfekta. :)

Jag nominerar:

Alina
Pipsan
Linn
Malena
Nina

och ni får svara på frågorna:

1. Vem ser du upp till/är din förebild och varför?
2. Vad är du mest stolt över i ditt liv?
3. Hur tror du att dina vänner/bekanta skulle beskriva dig?
4. Ångrar du något i ditt liv?
5. Vad tycker du själv att du är bra på?

Have fun. :)

Inga kommentarer: