måndag 13 december 2010

Your best friend

Day 7
Tänkte liksom leva och med de vänner jag växte upp med.
Men någonstans på vägen fattade jag att jag korsar andras stigar och andra kommer in på min.
Det går inte att leva oberörd.
Jag behöver människor omkring mig och älskar samtal, sms eller långa diskussioner med någon som förstår mig, skrattar med mig och tycker jag e ok.
Älskar er alla som funnits där länge, ni som just kommit in i mitt liv och ni som någongång kommer att kalla mig er vän.































3 kommentarer:

Nina sa...

<3

meg sa...

love u too <3 skiitbra julfest annars igår! :D (om man nu kan använda d adjektivet om en julfest...) men mäktig stämning va d iaf.

Lotta sa...

Ooh du va där! Stod nog å tänkte att ja borde ha smsa dej å tvinga ditdej! Jo slutet tyckte ja oxå va pretty good. :) love u.