söndag 12 december 2010

My day

Day 6
Idag vaknade jag crazylate och kokade chokladkaffe.
Tog sedan för tredje dagen i rad tag i dammsugaren och städade lite golv.
Rullade ut mattor, satte ut prydnadsaker ur lådor och vattnade mina blommor. Med vattna blommor menar jag skölja plastblommorna under kran fri från damm.
Lunch & kaffe bjöds vi på hos S's faster. Någongång under dagen nådde jag en svag punkt och dealade med svägerskan om joggingrunda.
Något jag ångrade när jag tittade på termometern.
Överlevde dock våra sex kilometer och FM-medaljören behövde inte släpa mig hem. Tror jag gjorde bra ifrån mig med tanke på att träden var gröna och temperaturen kring 20 när jag senast sprang överhuvudtaget.
På kvällen tog jag en långdusch i nya badrummet.
Doftar så gott där, nytt. och gotta love golvvärmet.
Vi eldade lite i spisen och slötittade på Mark Wahlberg i Shooter.
Resten av kvällen ska vi titta på andra delen av Män som hatar kvinnor.
En perfekt söndag mao. Vi trivs här hemma. Ni ska få bilder snart.

Inga kommentarer: