fredag 31 december 2010

Årskrönika 2010 part 2

Maj


Försökte vänja mig vid livet i Finland,
träffade alla saknade brudar igen.




Sedan cyklade vi runt och njöt av Majsolen som
var räddningen den månaden.



Juni

Jag klädde mig i blom och gick på

sommarens första vackra bröllop.








Det blev midsommar och vi blev bjudna på hattfest.


Sen firades midsommaren även hos oss och alla blev crazy.




Juli



Högsommar och vi bestämde oss för att börja dansa på allvar igen.

AIO efter vårt första framträdande.


Sedan sportade jag vidare.

Rödsön Veikot (Rö-Ve) vann Esse nightfight.

Proud moment. Haha.


Klädde mig kanske mot etiketten i gult och gick på bröllop

nummer två.


Besökte Jakobstad och såg fantastiske Salem spela.


Kom även hem med en ny bil och började planera flytt ut på landet.


Augusti
Det var månaden då jag började på mitt första egentligen vuxenjobb.
Blev 4-10 med denna bild i vuoden matkakuva tävlingen.

Förlorade mot en karelsk tant. Bu.

Tog en båtutfärd med vänner en underbar augustikväll

och snyltade på Jenni Vartiainens keikka





Besökte Vasa en sista gå för sommaren

och njöt av hettan och sällskapet.


Sen fyllde jag 25 och månaden byttes till höst.

Inga kommentarer: