onsdag 11 juli 2012

Raindrops

Ok, kul med regn men det räcker nu, sol kom fram!

Idag har jag rådgivningsbesök och läkare. Hoppas i smyg att nåt är på gång, inte så att jag föder imorron, men typ, i början på augusti eller nåt. Bara vi får rummet klart och allt ordnat hemma så kan hon komma.

Sover uruselt. Springer upp 3-6 gånger per natt för att gå på wc, vila domnande höften och dricka vatten. Jag som annars sover på magen eller rygg har problem med sovställningar big time. Bah!

Förra veckan gjorde jag inget på grund av värmen, denna vecka gör jag inget på grund av regnet. Vi har dock fixat nytt överdrag på soffan vilket gjorde att vardagsrummet fick ett litet lyft, håller även på med att slipa och måla ett nytt soffbord så nuvarande värdelösa rektangeln får flytta på sig.


P.S Imorgon säljer jag på gårdsloppiset vid Kyrkbacken. Ifall ni är in town ska ni komma dit en sväng och fynda! (väderreservation)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om de regnar imoron e du välkommen att stå och sälja vid oss på fredag..eller fynda om du int vill sälja:)
/Catharina

Lotta sa...

Fick sålt lite så kommer nog bara å strosar runt i Teerijärvi ikväll, hoppas på att fynda nåt smått. :D