onsdag 18 juli 2012

18.7

Datumet tyder på att det är exakt en månad kvar till beräknat datum! Spännande!
Idag har Karleby visat sin fina sida på många sätt. Solen har lyst och värmen varit underbar. Vi har ätit vid Våffelkaféet och kört runt i bilaffärer. Malena och jag besökte kvällstorget och jag gick en runda i Neristan och njöt av naturen och husen.


Vissa mer renoverade än andra. Men fint.


Magen ser ut såhär idag. Behöver inte enligt mig växa mer. Ganska låg men hänger med.


Kokkola har besök av Europeisk mattorg fram till nästa måndag och man kan köpa baguetter, korv, ost, nougat, mm på gatan. Gå dit vetja, så underbara dofter!

4 kommentarer:

Johanna sa...

Underbara bilder!

pisa sa...

yeeeii!!

Lina sa...

Oj, ja tycker min mage redan e större än din å har 2 1/2 månad kvar än ;P Men de e väl så andra gången...

Lotta sa...

Jo min mage e väl mini jämfört med andra (klagar inte ;)) Men stor då man inte e van me en klump på framsidan! :D är dock helt på SF kurvan så vet inte varför den ser så liten ut hela tiden. :)