torsdag 26 juli 2012

Polkadots

Vimplar, kuddar, pallöverdrag och gardin senare funderar jag ifall jag gick i överstyr med  prickigt...

Idag har vi besökt BB och bekantat oss med stället. Nu hittar vi dit och vet var jag kommer att lida en stund. Haha.

Jag har stormläst en förlossningsbok och har lite mer koll på smärtlindringmetoder. Hade tänkt att ta det som det kommer men konstaterade att jag nog har nytta av att lite veta vilka alternativ det finns. För tillfället känner jag ingen oro eller rädsla utan mer, kom igen, börja nu! Och ser det hela som lite av en utmaning.

Sovit dåligt från och till den senaste tiden och haft foglossning och mensvärk liknande smärtor. Småfnissat och hört inre rösten säga, "you ain't seen nothing yet." går väl inte att förbereda sig på det. 




Inga kommentarer: