söndag 11 november 2012

Vem är du?

Pratade igår med Pipsan om hur tråkigt det är med få, eller inga kommentarer längre på bloggarna. Är själv urusel på att kommentera. Orsak? Iphone. Läser de flesta bloggar via Feeddler och att kommentera är jobbigare än med dator.

MEN, nu vill jag veta vem ni är!
Vem är du som läser?
Känner vi varann?
Hur hittade du hit?
Varför läser du?
Har du en blogg som jag kan följa?

Ja kommentera vad du vill egentligen..Du får ju vara anonym om du vill också. :)

Trevlig söndagskväll alla!

20 kommentarer:

Nina sa...

Jag håller helt med, lite halvtråkit när man skriver och inte får kommentarer. Men själv är jag precis likadan. Skall försöka skärpa mig :) men jag läser ju nog, Always! :D <3

Anonym sa...

Jag läser. Å fösöker kommentera då ja tycker ja har nå att kommentera. Men ja lyckas int allti bevisa att ja int e en robot =)

Linn sa...

Hejhej, en till som läser. Jag brukar som bekant vara duktig på att tidvis spamma med kommentarer men andra perioder så blir det bara inte av att jag kommenterar nånstans överhuvudtaget.

Elin F sa...

Kikar gärna in och ser vad ni hittat på!

Anonym sa...

Jag ska skärpa mej! :) Men som Kiina sa så går det inte alltid så lätt att bevis att man inte e en robot. Å på Pipsan & Ninas blogg funkar det inte alls att kommentera för mej. Konstigt. Puss på dej!

Pipsan sa...

Ylläri Ylläri här är jag - varje dag :)

Fråga 1, Linda från kurvå
fråga 2, jodå, vi e ju typ bästisar
fråga 3, du berättade din bloggadress :)
fråga 4, för att du e bäst
fråga 5, KLART DE! och jag tar för givet att du följer redan min blogg ;)

Unknown sa...

Jag kikar också in ganska så ofta. Roligt att läsa när vi har tjejer i ganska samma ålder... :)
/en annan Elin F :)

Johanna B sa...

Jag läser allt, via Bloglovin och paddan, och det gör det också knepigare att kommentera. Minns inte längre när eller hur jag hittade din blogg, men det är nog jäääääättelänge sedan, och vi har ju träffats på peffan :)

Jenny P sa...

Jenny, vi är lika gamla och gick i samma högstadie/gymnasie. Vår Mette e född i maj. Minns int vems blogg jag läste var länken till din blogg fanns. Under graviditeten och efter att Mette blev född har jag tyckt om att läsa mammors bloggar. Nepp, har ingen blogg själv.

Lotta sa...

Tack för alla kommentarer so far! Meramera! Kul att se vem ni e! :)

Teija sa...

Hej! Teija från Jakobstad. Började läsa Pipsans blogg eftersom vi var gravida samtidigt och hittade dit på nåt (?) sätt. Och där finns ju din länk, så jag läser nu som då :)
Har en stängd blogg, men sänd din mejl till Teijaherself@gmail.com om du vill läsa.

Linda sa...

Hej! Jag läser män är tyvärr riktigt dålig på att kommentera :)

Jonna sa...

Hej! och jag läser ju. Vi lärde känna varann via Pia och Linda i Vasa tror jag bestämt. Har en låst blogg men om du vill läsa kan du skicka din e-mail på facebook! R0oligt att läsa om lilla Stella:)

Lina sa...

Jag kikar ofta in och läser dina inlägg. Började läsa under er jorden runt resa och har följt med sedan dess. Roligt att läsa om andra mammors vardag å barnens utveckling :)

Lilla Mia sa...

Jag e här! :)

Sara S sa...

Jag läser oxå din blogg nu som då! Fortsätt skriva, roligt att följa med alla små bebisar!

Hannah sa...

Jag brukar kika in emellanåt, :). Tror att jag också började läsa under er resa och sen har jag hängt på, mest för att det är så intressant att stalker-läsa om bekanta människors liv. Speciellt roligt är det att läsa om folk som bor i Kokkola, det ger liksom en fläkt av hem. Jaa, o så är vi ju släkt också, har några gånger fått rapportera om missä mennään i era liv för andra släktingar, ifall inte dina morföräldrar hunnit före, :). Sellaista.

Johanna sa...

Jag! Surprise! :)

Carina sa...

Carina från andra sidon byyn :-) Hörde av svärmor din att du skrev blogg :-) Nix ingen blogg här inte...

Anonym sa...

Sarah, jer från sama byiji. Vi har ju int träffast naa ännu men kanske vi träffas om du kommer på våra träffisar vi har med mammorna. Jag bloggar joo :)