måndag 12 november 2012

LPG

Tusen tack för era kommentarer i förra inlägget. Keem em coming. Så roligt att få veta vem ni är.

Månadens roligaste sökord till min blogg: cykla i vattendrag.

Idag provade jag på LPG behandling. Har kanske glömt att berätta att en av mina men efter förlossningen är att fötterna är bortdomnade konstant. Stör inte så mycket då jag går och står, men ska jag sträcka på vristerna eller dansa gör det ont och känns konstigt då jag inte känner av fötterna. Enligt mina egna undersökningar har andra som tagit epidural kunnat ha samma symptom på olika ställen i kroppen.. Vet inte om det är epidural kvar (vilket låter konstigt) eller ifall musklerna/huden förblivit i viloläge efter bedövningen. Eller ifall det är någon nerv i kläm. Hmm.. Hon kollade igenom allt och kunde inte riktigt säga vad det beror på men jag var svullen i korsryggen och hade spända muskler i fötterna, ryggen och nacken. Får se om jag fortsätter gå på LPG eller om jag provar vanlig massage emellan. Känner ingen skillnad nu i alla fall efter behandlingen. Tips?

2 kommentarer:

Jenny P sa...

Jag sku säkert fortsätta med LPD, eftersom ibland kan det med olika behandlingsmetoder ta några gånger förrän man kan helt säga ifall behandlingen har någon verkan.

Pia sa...

Know the feeling av att ha bortdomnade fötter ;) Men jobbigt, hoppas det blir bra snart!