tisdag 20 november 2012

Avocadopasta

Äntligen gjorde jag Avocadopastan alla coola typer pratar om. Väldigt enkelt och väldigt god. Mannen i huset undrade dock var köttet är. Men mumsmums tror jag de flesta skulle säga!

och så bildbevis.

Fuskade med pecorino och parmesan i påse, men funka väl ändå!









Ikväll ska jag dansa discodans för att bränna bort pastan i magen. 

Stella är fortfarande snuvig. Skaffade Physiomer Baby som verkar fungera, höjde även huvudändan i sängen för ett par dagar sen. Hon verkar dock inte bry sig om snuvan så mycket. Bra så. 

Det jag funderar över är hennes plötsliga skrikattacker på kvällarna den senaste tiden. Verkar som luft i magen men har inte ätit nåt utöver det vanliga så är lite konfunderad. Kanske det är en utvecklingsfas ändå..

2 kommentarer:

Pipsan sa...

Oj, jag borde så laga den där nån dag. Eller du kan ju komma hit och kocka åt mig :D

Nina sa...

Jag är helt klart Cool då jag redan har gjort den. häftigt ;) jag fuska också ganska mycket, men he funka! :D puss & Kram