tisdag 5 januari 2010

Komma igång

Just nu gillar vi väderprognosen för denna vecka!

Sitter ännu och degar i Bendigo och har lite beslutsångest över vad vi skall ta oss till. S har eventuellt jobb i Bendigo om ett par veckor och jag får jobba i mina kompisars skoaffär ifall jag vill. Den andra möjligheten är att åka ner till Melbourne och leta jobb där, de e ju en större stad och stortrivs där. Men det är så bekvämt att bo här och få umgås med alla man känner och trivs med.

Men, det löser sig!

Nu är det exakt två veckor tills Australien Open börjar. Januaris höjdpunkt!

3 kommentarer:

Pai sa...

vår väderprognos visar visar 60 grader kallare och ingen sol. men snart åker jag ju söderut igen, till sthlm, där det bara e -10 grader. kul att ni har jobb på G! lycka till, KRAM.

Pisa sa...

Selvä! Sätt ett minustecken framför o du har about vår gemytliga temeratur. Jag tror jag kommer dit med expressflyg..NJUUUT.

Lotta sa...

Pia: Ha de skönt sista terminen i Sweden! puss

Pisa: ring mej då du landat! :)