torsdag 14 januari 2010

Jobb i Australien!

Okej, senaste inläggen har handlat om onödigheter.
Har varit utmattad av värmen och jobbat på mina artiklar, men nu ska ja berätta vad som pågår härborta!

Viktigaste nyheten är att jag börjat jobba!
En liten söt skoaffär med ursnygga skor och andra småprylar.
Ska bli spännande, inte mycket olikt från de butiker jag jobbat i tidigare,
men språket e ju nytt så lite utmaning ger det i alla fall!
Får se hur det blir att ha två av mina vänner som chefer.
Bara jag sköter mig ska det väl gå bra. :)

Jag&Bassi och Nathan&Kirsty (cheferna) ska spendera nästa helj nere i Melbourne!
Australian Open tennisturneringen börjar nästa vecka så vi ska spendera lördagen där och sedan senare på kvällen gå på fotbollsmatch och kolla nivån på fotboll härborta.
Fick även veta att vi kommer att spendera söndagen på crickettmatch, trögare sport får man leta efter. Tror jag och Kirsty tar en sväng på stan istället. Men en sportig helj ser det ut att bli!

Ciao!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till jobbet, låter prima! :)
Kram Jenny L.