onsdag 18 maj 2016

Tapet

Blir galen. Vårt sovrum. Hade det på klart i mitt huvud hur allt skulle se ut, men på nåt sätt funkar inget nu. Pust! Flickornas rum och lekrummet är färdigt beställda och bestämda. Biblioteket är nästan bestämt det också. Sedan kommer resten av rummen troligen att få gråa nyanser med mål.

Borås tapetfavoriter nedan. Men ändå inga tiopoängare.






Så min fråga till er. Ifall ni skulle inreda ett sovrum just nu. HUR skulle det se ut? Kan ju tillägga att den väggen där sängens huvudända är kommer att ha liggande vit träpanel. Så tre väggar ska får färg/tapet. Men hurudant?

3 kommentarer:

helena sa...

Funderar själv på precis samma sak! Så svårt att hitta något som känns helt rätt.. Kommer också ha vit panel, halvvägg, där som sängen ska stå :D
Själv fastnar jag alltid för gråa toner, men skulle vilja våga lite mer när det kommer till sovrummet! Annors är nästan alla rum gråa hos oss, haha..
Hoppas du hittar någon snygg tapet! den sista av bilderna var riktigt fin :)

Anonym sa...

Jag gillar nummer två, lite mönster fast inte för mycket. Personligen älskar jag starka färger och i vårt sovrum har vi tre mörkrosa väggar och en vit fondvägg med stora svarta mönster på. Skulle jag göra om sovrummet skulle jag vilja ha en fondvägg med skogsmotiv i svartvitt en fototapet och sedan grålila på resten av väggarna.

Anonym sa...

Jos aloittaisin remontoimaan, niin tykkäisin muuttaa sisustustamme tämän blogistin talon tyyliin. Blogista löytyy uusi kannustalo, jossa ihana tunnelma. Voi olla, että olet tämän jo joskus löytänyt.
http://valkeaaunelmaa.blogspot.fi/?m=1