lördag 28 maj 2016

Helsingfors

Igår på eftermiddagen hoppade jag på tåget mot Hufvudstaden. Så småningom är det dags för FSG-festivalen och hela södra Finlands dansare var samlade i Grankulla idag för gemensam övning. Programmet som Nina och jag gjort har ca 206 gymnaster och kommer att bli fantastiskt. Så duktiga dansare vi har! Nu sitter jag på tåget upp till Pampas igen för att hinna till Vörå inorgon för min nästa instruktion. Då samlas hela Österbotten för att träna. 


Sommar-Helsingfors är mums. Bodde hos en av mina bästa vänner i Tölö och vi hoppade på cyklarna och körde iväg till södra stranden för mat och chill. God mat, bäst sällskap, palmer (även om i burk) och lite vin. Perfekt med bästishäng och egentid. Känt Johanna i säkert 25 år och så många fantastiska minnen vi har tillsammans. Bästa du! Tack för denna gång!


Inga kommentarer: