onsdag 2 januari 2013

Nytt år, nya mål.

Slut på 2012, ett fantastiskt år på många sätt. 2013 blir minst lika bra tror jag. Kan inte joina Pipsans diet pga min nuvarande status som mjölkproducent men ett hälsosammare liv är ju alltid nåt att sträva efter. Började idag Nike Training Club (lysande iphone app)med en 15 minuters Cardio killer. Killer var ordet, måste nog jobba på konditionen och lovade mig själv att köra pass varje dag. Till en början i Januari, får se om fortsättningen, måste ju ha delmål så ser jag hur det går.

4 kommentarer:

Pipsan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Pipsan sa...

Äh, du hinner med sen senare ifall det visade sig vara en bra startdiet ;) Nike training club låter bra, kanske jag borde joina. Borde vi springa någo City run liknande nu i maj? Nice run eller vad dom nu heter :D

Lotta sa...

Hördu vi sku kunna göra de! Samla gäng å springa tisammans! I'm in! :)

Pia sa...

Nu har jag också laddat ner Nike training för att komma igång med tränandet! Så suverän!