söndag 23 september 2012

Underbara dag!

Började dagen med att lata oss i sängen fram till 10.00. Slappade vidare och lunchade Auralax från fiskmarknaden i stan. Sedan var det dags för sjuårskalas i Nedervetil. Stella sov genom festen men var lika söt för det.

Efter kalaset fixade jag lite med blommorna ute på terassen och skopade bort lite gyttja som grävmaskinen dragit fram på uppfarten (vår gård blir aldrig klar..).


Sedan tog jag Stella och vagnen ut på prommis runt byn. 3,1km visade Sportstracker att streckan är. Ifall det inte skulle vara för backarna kunde jag eventuellt orka två varv. Men börjar långsamt, kondition noll, vilket är väldigt frustrerande.

Ikväll blir det bastu och bad på schemat. Bad för Stella, bastu för mig.

P.S Imorgon kommer ääntligen februaris Usher biljetter till salu. Ni kan tänka er nivån på min upprymdhet. Yeah!

Inga kommentarer: