måndag 28 maj 2012

Sommarlov?

Tror jag har sommarlov nu. Eventuellt lite ströjobb någon dag. Varit upptagen med fantastiskt vår/sommarväder, grillat, haft Eurovisionsfest och umgåtts med fantastiska människor. Magen växer och dagens höjdpunkt var meddelandet om att mammalådan har kommit till posten. Ökade min äppelfamilj med en sprillans ny macbook i heljen. Fattar noll men ska väl lära mig nångång.

Imorgon ska jag njuta hos frissan och ta en tredje sväng in till arbetskraftsbyrån, för det går inte som på Strömsö med min arbetslöshetsansökan. Gotta love papperskrig. Hinner väl bli mammaledig innan de är nöjda med mina blanketter där.

1 kommentar:

Anna sa...

Du hinner säkert bli mammaledig innan de är nöjda. För ett par år sedan fick jag mina pengar för sommaren i oktober(!). Det går inte undan där nej!

Vad roligt me mammalådan! :)