tisdag 29 maj 2012

Gjort idag.

Började dagen med ett besök till arbetskraftbyrån. Tredje gången gillt. Idag möttes jag av en trevlig tant som hjälpte mig på bästa sätt. Nu är det avklarat. Sedan rusade jag till posten och hämtade Kelas gåva till barnfamiljer och möttes av ett: "Ai sulle? Missä maha on?" Tackar, inte första gången jag får höra det. Babygirl växer långsamt, eller mot ryggen..vad vet jag. Tacka vetja lite mage än så länge. Haha.

Efteråt spenderade jag dagen hos Jannikes och myste med MiniJ som var väldigt vaken och pigg. Lite spyor på byxorna senare styrde jag bilen mot city och färgade håret ljust. Nu får solen sköta resten.

S meddelade att han nog jobbar längre ikväll. 19.00 brukar vara det normala (plus nån timme oftast mer) Så vad jag nu ska hitta på är ett mysterium.

Till sist den obligatoriska magbilden. 28+3 idag!

8 kommentarer:

Johanna sa...

Tips till kvällens syssla: Du har just köpt en ny dator!

Lotta sa...

Japp. Kom på det. Nörddags! :D

mymme sa...

Snyggt hår! :)

Nina sa...

Härligt hår!

Anonym sa...

Instämmer! Å jag blir frestad att färga mitt också! Hade tänkt genomlida utväxt till slutet av sommaren, lite som en övning i ödmjukhet, men vi får se... :)Kram på dej. Emmi

Pipsan sa...

Åh vilken söt gravid kvinna du e :) Du kan komma hit å hänga me mig och Liam :D

Pisa sa...

Nog är du vakerrrr nog <3

Lotta sa...

Tack alla sköna brudar. Får se hur blond de e om ett par månader. :)