torsdag 17 maj 2012

Kvartsfinal

S åkte iväg på fotbollsmatch. Snacka om dålig timing. Själv ligger jag i soffan och funderar ifall jag har nerver att titta på hockeyn ikväll.

Har en timme på mig att slänga i mig allt jag vill. Efter det är det stop fram tills imorgon kring lunch. Jag ska på sokerirasitus till laboratoriet 7.30. Hoppashoppas jag inte mår illa av drycken. Yäh. Har dessutom mått illa de två senaste kvällarna före läggdags så hoppas jag inte börjar få mitt preggoillamående tillbaka.

Förövrigt börjar det vara väldigt nära sommarlov och mammaledigt. Tog förtidigad (eller va de nu heter) mammaledighet från och med 20.6, de e ju snart de! Igårkväll stack vi med lärarbrudarna till Jeppis på RENT musikalen vid TT-hallen. Rekommenderar, sista föreställningarna dock denhär veckan! På jobbet inleds på måndag troligen den sista arbetsveckan. Efter det önskar jag värme och sol i 4 månader framöver.

Nya vårgardiner har jag hunnit med idag också.

Inga kommentarer: