söndag 23 maj 2010

Min framtid

Såhär efter resan har det varit uppståndelse och frågor om alla dess slag.
Va ska du göra i sommar?
JC i Juni. Chill Juli & Augusti typ.


Alla frågar vad jag/vi ska göra i höst.
Svar: JAG VET INTE!!
För första gången i mitt liv vet jag inte vad jag vill
eller vad jag skall göra. Men fastnar väl någonstans på
Vasa-Kla sträckan i alla fall ett år framåt.
Sku det bara vara upp ti mej sku jag bo typ här.
Nån som har tips för vad jag skall syssla med resten av mitt liv?


Ska ni börja leva på riktigt (normalt) nu?
Leva på riktit? Att resa e väl att leva på riktigt!?
Ifall nån tycker att jobb, matlagning & rutiner är det
som krävs för att leva på riktigt tycker jag synd om dom.
Sad, so sad! Att leva som jag vill, att ibland inte följa
majoritetens och den gråa massans val är just det som jag tycker
livet går ut på. Å det livet är väl mer riktigt än nåt annat?

Oh well, imorron ska jag göra favoritsysslan, vikariera.
Ciao!

3 kommentarer:

Pysse sa...

Jag gillade ditt förslag på vad man kan göra när man inte har andra planer...you know, det vi snackade om på Strampen. Vill ses snart igen! KRAM!

Lotta sa...

Haha, sant, om inget annat kommer upp så slår ja väl till me de. ;) Puss!

Lotta sa...

Haha, sant, om inget annat kommer upp så slår ja väl till me de. ;) Puss!