tisdag 9 mars 2010

Goodbye Australia!

Det sämsta med Australien är att det ligger så jäkla långt borta från Finland. Det gör avskeden och farvälen ännu sorgligare, inte precis som ett flyg ner till Mallorca.
Varenda gång jag lämnat landet har jag haft 2-års planer på att återvända, vilket jag alltid också gjort. Nu vet jag inte ens vad som händer om ett par månader då jag kommer hem igen, ännu mindre om två år! DET suger just nu!

Dagens kommentar har varit; see you...someday.

Sista kvällen som sagt, imorgon blir det tåg ner och flyg över till Christchurch, längre hemifrån går inte att komma. Tidsskillnaden kommer att vara 12 timmar tror jag, för er som undrar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Buhu, jag kan bara tänka mig hur jobbigt de måste vara. Men positivt tänkande iaf "see u someday" Love from pipsan

Anonym sa...

Jobbigt med avsked men kämpa på. Framtidsångest är inte heller kul men det brukar lösa sig. Ser framemot er hemkomst :) Jannike