onsdag 24 mars 2010

Fiji next!

Idag anlände jag än en gång till favoritlandet och fick mitt fjärde Australien Arrival-stämpel i passet. Suger stort att behöva lämna landet redan imorron. Även om jag ser fram emot varma dagar på Fiji. Avklarade Nya Zeeland och två veckors bilsittande. Blev lite väl mycket, en vecka till och vi skulle ha hunnit njuta av alla ställen istället för att rusa vidare hela tiden, men de va vårt eget fel eftersom vi tryckte in så mycket p åen så kort tid. Nästa gång vet man bättre. Befinner oss altså i Sydney nu och skall flyga ut till Nadi imorron på eftermiddagen.

Hör av mig därifrån, ifall det finns internet. Tidsskillnaden vet jag inte vad den är.
Boende har vi bara för två dagar, vet inte riktit vad vi ska göra, blir väl att hoppa mellan öarna och hoppas på sol och inga cykloner.

Inga kommentarer: