torsdag 29 oktober 2009

Denna goda torsdag

Idag fattas tre sista bokstaverna i alfabetet eftersom jag sitter framfor Meg's dator.

Basta med mornarna i Bendigo:
Zeke: "Where are all the big people?"
Meg: "They are all still sleeping!"
Zeke: "Oh."

Idag akte jag ut till en vingard med Mez. Resten av ganget stannade hemma och slappade. Alldeles underbart vader och stallet var fantastiskt med plantor sa langt ogat kan na. Fick en tour pa vingarden och info om hur allt gar till. Provsmakade dyra viner och at en suveran lunch till slut.

Kom hem och horde Zeke sjunga "Ice ice baby" pa rummet medan han vantade pa att fa somn. Pa eftermiddagen stack jag, Bassi, Markus, Jeremy och Nathan ut till en fotbolls oval for att sparka lite boll, efter tie minuter hade Nathan fatt knat ur led, jag hittat en bänk dar jag kunde sola, Jeremy akt ivag till frissan, Bassi&Markus gett upp sparkandet och sprang ett par varv kring planen istallet.

Pa kvallen var det dags for middag hos Claridges, barbeque pa schemat som alltid harborta, ater alldeles for mycket, men de e ju sa gott!!

Pa alla satt en lysande dag.

Inga kommentarer: