torsdag 23 oktober 2014

Vecka 40

I veckan har jag hunnit med tjejmiddag, rådgivningsbesök, gymnastikföreningens styrelsemöte och mammabarn-grupper x2. 

Där emellan har jag fått skämmas i 40 minuter vid sjukhuset under ett trotsutbrott, grälat om tuppisar och fått gråa hår med sovvägran på kvällarna. Förra natten delade jag säng med två-åringen medan bonden sov på soffan. Jag verkar vara hela världen för henne nu, speciellt vid sovdags. Det kommer ju inte att fungera i längden med lillasyster påväg. 

Såhär glad var jag över tjejmiddagen i måndags: 

Annars är jag inte påväg och föda ännu. Har noll känningar. Eller känningar och ont har jag men inte desto mer. Suck!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Här hos oss är det lyckligtvis pappa som gäller för tvååringen på kvällarna och nätterna, så får jag amma bäst det behövs :)

Lotta sa...

Ja inatt var det nog pappa som skötte allt. Iofs sprang hon vaken från midnatt egentligen hela natten igenom. Så inte sov man mycket själv heller! :)