söndag 9 juni 2013

Detsombehövsibland

Fick skällor pga. mitt usla icke-excisterande bloggande. Ska skärpa mig. Fredagskvällen spenderades hos Lina med ett gäng fantastiska mamas. Smög hem långt efter midnatt och koman sömnbristen satt mig i nästa dag gjorde absolut ingenting. Lycka är att skratta. Med er.

Bonden jobbar ju som sagt 7 dagar i veckan så slängde oss i bilen med Stella och spenderade lördagen i stan hos föräldrarna och på loppis. Stella fick en liten sparkbil och mängder av bilderböcker. Läsmask som hon är.

Idag fick bebbe umgås med sin farmor&farfar medan bonden och jag stack på middag. Första gången sen hon föddes tror jag bestämt det var. About time.

Imorron är det måndag, ny vecka..även om alla dagar ser mest likadana ut. Ska dock hinna med Nykabi besök och rådis innan veckan e slut.




Inga kommentarer: