onsdag 8 augusti 2012

Gesslein och babyrum

Hellurei. Hösten är här känns det som. 10 grader första veckan i augusti är inte ok enligt mig. Augusti ska ju vara en sommarmånad. 

Å neeej, jag föder inte ännu även om jag varit frånvarande ett par dagar. Hade en katastrofal natt i början på veckan då chicka absolut inte sov på hela natten utan spelade rugby med mina inälvor. trodde seriöst jag skulle tuppa av av smärta. Nu sitter jag hela dagarna och hoppas att hon inte får mera av de attackerna utan rör på sig lite så jag vet att hon har det bra, men inte mer.

Vagnen ja! Äntligen! Idag plockade jag upp den och cruisade runt i vardagsrummet. Såå nöjd med färgen och hela paketet!

Kan hända att mardrömsnatten berodde på att vi slutförde omvandlingen av gästrummet till babyrum/arbetsrum i heljen. Här får ni lite bilder på hur det ser ut.




Ny bil har landat på gården till och med, stolt Honda ägare. Dvs, allt är under kontroll inför babyn tror jag. Bb väskan inte packad men vet vad jag skall ha i den så de borde inte vara ett problem. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Lotta! Drömde inatt att vi råkade på varann på stan och tog en kaffe! Det var superroligt att ses! :) haha!
Nu ska jag såhär på riktit också önska dig all lycka till med förlossningen och så hoppas jag vi ses utanför mina drömmar också om inte alltför länge :) Stora kramar och håller alla mina tummar för att allt ska gå bra och att ni snart har er prinsessa hos er! //Lena