tisdag 18 januari 2011

Nämen hej.

Det har varit tyst på bloggfronten nu ett tag här.
Varit alldeles tagen och blivit kär i knyttet hemma hos E&A.
Denna vecka handlar allt om skidåkning.
Sköter om alla barns Gy-lektioner så det blir mycket runt i spåret...
Nya jobbet har börjat lugnt, tappade bort några stycken barn
idag men det löste sig.
Just nu förbereder jag mig mentalt för träningspasset 16.30-19.30
Dance! & BodyJam en jobbig tisdag som denna.

Sen ville jag säga att jag blev lite imponerad
igår när jag tittade på Idrottsgalan och Anders Olsson
höll sitt tal, vilken kille.
"Jag är inte handikappad, jag är bara hjulbent"


Sen har jag pikulite saknat sommaren..

4 kommentarer:

mymme sa...

3 timmar jumppa!? Hurja tyttö! :D Låter ju som en bra start på jobbet! Lite bortfall måst man räkna med (brukar d stå i forskningsmetodik-böcker).. :p

Pisa sa...

hahah "tappade bort några stycken barn". Å andra sidan finns de så många barn, så nåt mer eller mindre är väl ingen större förlust.. höhö

Pipsan sa...

Hahha, tur har du int tappa bort mig. hehe. Heja mymme med att de ska allti vara lite bortfall ;) och joo sakna sommaren gör man lite grann! puss

Lotta sa...

Nå juu, lite bortfall får man allti räkna med. :) Saknar er alla tre. Kommer snart ti wasa å busa me piza&pipsa, å på kaffe ti dej mymmis.