söndag 3 oktober 2010

7 fakta igen

Lena hade tydligen oxå nominerat mig och jag tänkte att det finns ju fakta ni inte ännu vet om mej så here we go:

1. Mutat beväpnade poliser i Afrika.
2. Har alltid velat bli brandman och har även gjort brandmanstestet (så långt konditionen räckte)
3. Är inte alls lika barnkär som de flesta tjejjer/kvinnor och skulle kunna tänka mig liv utan barn (men jo de blir nog barn i nåt skede).
4. Kan vicka på öronen.
5. Har aldrig varit på sjukhus, haft antibiotika eller besökt läkare över någon sjukdom.
6. En spanjor ville byta mig mot en kamel på 90-talet.
7. Har aldrig haft större motgångar i mitt liv.

De va de.
Ska även nominera personer snart, men nu känner jag att soffan kallar.

4 kommentarer:

Anonym sa...

du lyckades int komma me nåt nytt för mej :)

Lotta sa...

Haha, tror int de finns nå sånt som int du vet!! Så du räknas inte. ;)

Anonym sa...

Tänkte passa på och lämna ett avtryck då jag ändå kommer in här titt som tätt. Egentligen ganska oartigt att smygläsa, ju! :)

Angående fakta nr 3 tänker vi (åtm i nuläget, man vet ju aldrig) ganska lika, och det var ju lite intressant att läsa eftersom det int tycks vara många som resonerar så..

Det om det, Kiva blogg har du! :)

//Johanna (Linas kusin)

Lotta sa...

Hej!! Kul att de finns andra som jag, haha. Å kul att höra av dej. Hoppas allt är väl, å jo de e fritt fram å kommentera, så vet man lite vom som läser. :D