måndag 13 september 2010

Nomination

Märkte att jag fått en nominering. Tusen tack Nina, nu gäller det att komma på fakta om mig själv ni inte visste.

1. Tror alltid att jag klarar mig själv, utan hjälp.
2. Är aldrig nöjd. Uppfyllt mina största drömmar men längtar ändå efter mer.
3. Är väldigt modig och fasar inte för något annat än fåglar och clowner och gråter aldrig inför någon.
4. Ångrar mitt yrkesval.
5. Drömyrket är JT's dansare (varsågod och insert skrattpaus här: ).
6. Kommer från en antiksamlar/försäljar släkte och smyg-gillar antikprylar.
7. Vill inte bo i Finland.

Tja, blev väl inte så intressant fakta. Men nåt iaf.

2 kommentarer:

Lilla Mia sa...

Haha, min skrattpaus kom där vid clownerna. Påriktigt? :)
Och varför ångrar du ditt yrkesval? Vad skulle du välja istället?

Lotta sa...

Haha. Clowner. skrämmande äckliga gamla fula gubbar utklädda i stor näsa å jonglerar. usch. Om yrkesvalet. vet inte vad jag vill göra, men nuvarande yrket varar nog inte livet ut. Känns inte så nu iaf. :)