söndag 28 februari 2010

Great Ocean road

Bloggen har, som jag tidigare nämnt, inte handlat så mycket om resande den sista tiden. Men det ska bli ändring på det ska ni veta! På onsdag åker jag och S på roadtrip ner till Great Ocean road. Vi stannar två nätter i Apollo Bay och en natt i Port Cambell. En minisemester före vi kör tillbaka upp till Bendigo för heljen och de sista dagarna i Australien. Onsdagen den 10nde mars hoppar vi på flyget till Nya Zeeland. Där kör vi runt i två veckor innan vi mellanlandar en natt i Sydney innan vi flyger vidare till Fiji.

Så HC reseblogg blir det framöver lovar jag!



Sånahär vyer borde Great Ocean road ha att bjuda på.

3 kommentarer:

Nina sa...

tänkt att ni snart igen reser vidare. Nya äventyr igen! :) njut av dagarna i australien! Kram

Ein Bysbo sa...

HC reseblogg? Vad är det och var? Jag hoppas på intressanta skriverier från kommande färder.

Lotta sa...

Med HC reseblogg menade jag att denna blogg kommer att handla mer om resande än vad den gjort på sista tiden.

Nina: Jo, kan inte riktit fatta att vi åker vidare ren å att vi kommer till Finland om ett par månader! Vart gick året?