lördag 6 september 2014

Det närmar sig

Ynka 50 dagar kvar. To-dolistan inför baby2an är ganska lång. Turvakaukalo är kanske det som borde åtgärdas först. Har även svårt att bestämma mig ifall vi behöver en syskonvagn. Det blir ju vinter så jag vet att jag rör på mig mindre med kidsen, men ska vi till stan och bara 2:an har vagn så hörs det högst troligt i högtalarna: "Stella, sinua odotetaan kassalla." Hon är rymmare numero uno då det gäller affärer.

Förra veckan tappade jag bort henne i Hongkong butiken och fann trollet i kattmatshyllan där hon lassat in Wiskas burkar i korgen. Suck!

Idag ska vi gå och se på Medeltiden som erövrar staden. Riddare, torné-spel och marknad.

Mannen jobbar som vanligt så tumistid it is.
 

Psst. Taasck fö alla namnförslag hittills många favoriter i era listor! ;) meramera!

Inga kommentarer: