torsdag 19 april 2012

Update

Livet rullar på. Magen växer, sakta, men är glad för det. Haha. Ska ju dansuppträda i juni så hoppas ju på att den inte är i vägen så mycket. Haft UVI gånger två så hoppas vi nu slipper tramset. Bruden mår bra även om hon sparkar konstant känns det som. Ligger lågt nere vilket gör att jag ibland har lite tryck neråt men borde vara ofarligt enligt bm&rådgivningstanten. Hon hinner ju flytta på sig många gånger. Gått upp ca 5 kg vilket jag inte vet ifall det är normalt eller ej men tror det. Får sammandragningar av dammsug speciellt. Måste nog meddela S om saken..höhö.

Förövrigt deppar jag för snön som kom och längtar efter sol och värme.

3 kommentarer:

Nina sa...

Ingen snö i åbo, bara sol och snart blir det grönt. Tror du måst flytta hit.

Pipsan sa...

Va fin mage du har <3

Pysse sa...

Fina tjejer!! <3 Det där med dammsugningen minns jag. Jättejobbigt! Och liksom helt på riktigt. Inte sådär "oj oj jag klarar inte av det här, du måste kanske ta över..". Nej det där hinkande fram och tillbaka är faktiskt sammandragningsframkallande. KRAMAR! Saknar dej Lottiz!