söndag 18 mars 2012

Lista

Snodde en lista för att ha koll på mig själv, v.18+1 idag.

Halsbränna: Nej! Snälla kom inte på besök.
Ryggbesvär: sen v. 15 typ strålar det i korsryggen ibland. Väldigt jobbigt att sitta då. 
Bäckenbesvär: Inte alls.
Muskel och vadkramp: Näpp.

Åderbrock:  NoNo!!
Nästäppa: Näpp, vanlig snuva dock.
Urinvägsinfektion: En gång. Bu.
Känsligt tandkött: Neej.
Bättre hy och hår: Heck no.

Illamående: Tog slut sportlovslördagen. steg upp och kokade kaffe efter en paus på 3 månader.
Viktökning: max. 2 kg.
Trötthet:  Lite kanske.                       
Upp och ner i humöret: Enligt S föddes jag med humörsvängar. Detta fick jag höra redan före jag var gravid.
Strimmor på magen: Nep.
Putande navel: Inte alls faktist.
Svullnader: Inte ännu, vi kollar pånytt i sommarhettan i Juli.
Yrsel: Näh.

Förhöjd kroppstemperatur/svettningar: Japp. Normal verkar vara lite över 36 då jag alltid haft 35,2.  
Blodbrist/ järnbrist: Nej, lysande hg i början (138) sjunkit till 122.

Sammandragningar:  Näpp!
Sömnproblem: HahazzZzzz...
Nytt konstigt matbehov: Subway

Inga kommentarer: