fredag 9 september 2011

Keep moving


Hösten har kommit till Kokakola city. Fryser på morgonen och svettas ihjäl på dagen. Arbetet rullar på och dedt mesta av min lediga tid går åt att dansa. Anmälde mig till Flow Gymnastics ledarskolning vilket jag ser fram emot. Försöker hålla igång, gå ner ett par kilo, eller inte kanske ner så mycket, men hitta alla muskler igen. Typ se ut som i livet före Januari 2008. Det är på gång. Även om förra inlägget inte precis tyder på det.. ha.
I år känns inte hösten alltför katastrofal, fast det kan bero på att mörkret inte kommit än. Planerar även resa inför höstlovet så har något att se fram emot. Kap Verde och Dubai, erfareneter anyone?
Ikväll får jag njuta av ensamheten, korka en lonkku och se på Bridesmaids medan S är på klassfest och jag för lat för att orka göra något annat.

Inga kommentarer: