måndag 30 augusti 2010

Livet jag lever.

Ber om förlåtelse över tråkbloggandet som det varit sedan jag skaffat iphone(därav bildblogg), fått jobb och blivit busy. Ja, arbetet tar lite musten ur en såhär i början och här sitter jag och planerar lektioner om Gamla Testamentet, lär mig använda symaskin och repeterar subtraktion med uppställning. Å allt detta leder till nollblogg. Funderar även på att flytta, ansluta mig till ankdammen (läs:papper.fi) men I ain't going innan man kan blogga från iphonen, för det fungerar inte, sa Emmalotta. Så ifall nån med sanavalta läser detta; ändra på det!

Sådär annars har jag överlevt en förkylning, fyllt 25, bakat mer under heljen än vad jag gjort under det senate året och hurrat för att BB börjat igen. I smyg tittar jag på resor till solen och drömmer mig bort. Längtar, väntar, på nåt bättre. Eller bara alternativ att fly vintern.

Ja, det var väl allt.
Dags att rota igenom klädskåpet, imorron är det skolfoto som gäller. För första gången som lärare. Med min egen klass. Koolt.

Inga kommentarer: